Hosgel 2013 :)

Bana çocukluğumu, heyecanla beklediğim ve aynı heyacanla postaya verdiğim tebrik kartlarını hatırlattı bu resim; sizlere de hatırlatsın istedim, sizleri de gülümsetsin istedim:)
Yeni bir yıla giriyoruz, yeni bir başlangıç yapıyoruz…
Hepimizin her güne mutlu uyanmasını diliyorum.
Kendimizi sevmeyi öğrenip, kalbimizi sevgiyle doldurabilmeyi diliyorum. Böylece kalbimize sığmayan sevginin dışarıya da taşmasını; herkesi, her şeyi, her yeri kaplamasını diliyorum.
Keyifli, neşeli, mutlu, sağlıklı günlerimizin diğerlerinden çok daha fazla olmasını diliyorum.
Güven dolu ve cesaretle ilerlemeyi diliyorum. Bol kazançlı, bolluk ve bereket dolu bir yıl diliyorum.
Ekranlarda daha mutlu haberler izlemeyi, çevremizden hep mutlu haberler almayı diliyorum.
Aklımızda, kalbimizde gerçekleşmesini arzu ettiğimiz ne varsa en hayırlı şekline bürünüp bize gelmesini diliyorum…

Eh bir de özür dileği kalbimin bir köşesinde…


Size sözünü verdiğim saç bakımı armağanım oldukça gecikti farkındayım. Bazılarınız bunun nedenlerini biliyor, ben bu kısma tatsız şeyleri yazmak istemiyorum. Tabi beklediğimden fazla  talep gelmesi de işimi biraz zorlaştırdı. Ama en azından bu güne yetiştirebildim, mutlu oldum:)

Biraz bilgi vereyim öncesinde. Tüm mailleri ve ilgili yayının altındaki katılım isteklerini not alarak teker teker inceledim. Bir çoğu genetik kökenli (bu yöntemle çözülemeyecek bir sorun) olduğu için elemek zorunda kaldım. Bazı arkadaşlarım çok ihtiyaç duymadığını ama olursa da mutlu olacağını yazmıştı, onları da eledim. Sonunda kalan elli civarındaki arkadaşımız arasından kura çektim. İşte o arkadaşlarımız :)

Mumuk

Neslihan Saatcı

Serpil Hayta

Sizlerle 6 ocaktan hemen sonra mail yoluyla iletişime geçeceğim.

Elediğim arkadaşlarım! Sizlerin maillerini okurken de aklımdan bazı öneriler geçmedi değil. O nedenle yavaş yavaş sizlere de cevap vereceğim.

Hepinizi seviyorum.

Bu zamana kadar yaşadığınız en sağlıklı, en zinde, en bakımlı, en güzel, en çekici yılınız olsun 2013 :)