Küçük bir rica :)

Sevgili arkadaşlar,  uzun zamandır sizlere bu konuda yazmak istiyordum.
Hepiniz zaman ayırıp önerilerimi uyguluyorsunuz, çok teşekkür ediyorum. Memnuniyetinizi bildirdikçe de çok mutlu  oluyor ve paylaşımlarımı zevkle yapıyorum:)

Bir süredir geri bildirimlerin büyük bölümü e-posta aracılığı ile geliyor.  Yukarıda da belirttiğim gibi sonuçlarla ilgili gönderilen e-postaları okumak benim için büyük zevk. Ancak biliyorum ki bu sonuçlardan herkes haberdar olmak istiyor. Çünkü sonuç bildiren yorumlar herkeste motivasyon sağlıyor. Büyük sorunları olan ve çaresiz hisseden arkadaşlarımıza umut ve moral oluyor.
Bugün gelen son e-postaları sizlerle paylaşmak istiyorum ki ne demek istediğimi daha iyi anlatabileyim. Bakın bugün gelen mesajlardan birinde arkadaşımız şunları yazmış:


“merhaba kozmik bakım
size teşekkür etmek herkese birborç bence:)gerçekten çoooookkk ama çoookk teşekkürler sayenizde ilk kez epilasyonu sizin söylediğiniz tarihte yaptım ve inanılmaz bir fark var arada normalde şuana kadar orman olmuştu desem yeri var ama şimdi ilk uygulamaya rağmen o kdr azki:)))”

bir diğeri ise şunları paylaşmış (özel olan kısmını kesiyorum):
Merhabalar,  Kozmik  bakımı birkaç gün önce  gördüğüm, görünce de tanıyamadığım bir arkadaşımdan duydum. Arkadaşımın sıfır beden kaldığını görünce bana kozmik bakım sayesinde olduğunu söyledi. Ve epilasyonsuz tüylerinden de kurtulduğunu söyledi. Ben hem zayıflamak, hem cilt lekelerimden kurtulmak , hem bakımlı ve uzun saçlara sahip olmak, hem de tüylerimde n kurtulmak istiyorum………”



Ben bu mesajları okurken her seferinde “keşke şu arkadaşımız ya da bu arkadaşımız da bunu okuyabilseydi diye düşünüyorum.
Bu nedenle de hepinizden rica ediyorum:

Lütfen aldığınız bu güzel sonuçları benimle paylaştığınız gibi blogta da paylaşın..
Her konuda en yüksek faydayı görmeniz dileğiyle..
Hepinize kucak dolusu sevgiler:)

Etiketler: , , ,